2020. január 21., kedd

Ma New Yorkban végre nem egyedül ebédeltem

Ez is rövid lesz, mert egész nap melóztam megint (de tényleg, 8-tól fél 7-ig).
Szóval reggel volt két megbeszélésem a magyarokkal - egyik még vasalás közben, másik már munkába sétálva. Ez utóbbi miatt nem metróztam, mert a térerő a metróban fos. Meg azért még egyelőre nem unom a sétát Midtownban. Ma a Fifth Avenue-n mentem, s jöttem is a változatosság kedvéért. Csináltam fotókat is.

Szerény reggeli edzés tömegnyomorban

USA Yeah Rockefeller Centerrel

Nemsokára nem lesz ilyen szép a kilátása ennek a romos épületnek
Munkába érve sikerült beröffenteni az ú.n. hoteling alkalmazást. Ez egy olyan program, amivel lehet helyet lefoglalni magadnak az irodában, és akkor nem kell a nyilvános területeken csövezned azon a napon. Egy "hely" vagy egy szék, két böszme monitorral, vagy egy szoba két székkel meg két monitorral meg egy rajzoló táblával. Mert ugye itt senkinek nincs saját irodája partner szint alatt. Maximum 5 foglalást lehet egyszerre leadni (tehát pl. 5 nap egymásután). A hely kiválasztásában segít az interaktív térkép, ami mind a harminc foglalható emeletre rendelkezésre áll. Számításaim szerint kb. olyan 3000 hely lehet itt az irodában, úgyhogy kell is a segítség a kiigazodásban. Érdekesség, hogy szobákat csak direktor és afölötti szint foglalhat, úgyhogy azért mindig van néhány szabad szoba. Azért szerintem az időm nagy részét most is kint fogom tölteni, mert kilátás onnan a van a városra.

Hat éve nem csináltam komolyabb leszállítandót magamban, el is felejtettem, hogy mennyire király ha több monitor van!
Ráadásul egy USB-C kábelt bedugtam, és láss csodát: kép, hang, mikrofon azonnal működött! 

Ja, és van végre igazi belépőm, juhuuu!

Úristen, nincs meg a kabátom!
(a pesti irodában csak egy szinten tudom elveszteni, itt van rá 30)

Ja nem, lent hagytam a cafeteriaban

Ebédre a Dos Torros gyorskajáldába mentünk (hazai koszt) Jonathannel, aki az egyetlen spanom az irodában. Jonathan egy 22 éves ázsiai származású gyakornok, aki velem egy asztalnál ült a betanulós tréningen. Tősgyökeres New York-i, aki a nagymamája kanapéján lakik a SoHoban, és segít neki, mert ő már öreg. Insider info: egy SoHo-i kanapéért kb. 800 dórát kérnek el egy hónapra, szóval sokan irigylik Jonathant. A gyakornokok élete azért nem annyira rózsás itt, mint pl. az enyém: amikor megkérdeztem, hogy ő hanyadik emeleten szokott dolgozni, azt mondta hogy sehanyadikon, mert az alagsorban egy ablaktalan szobában hajtogatja a papírokat borítékokba! :D Mondjuk ha ott helytáll, akkor hamar jóra fordulhat a sora...
Hazafele is a Fifth Avenue-n sétáltam, mint már mondtam, ez New York "legelegánsabb" bevásárló utcája, már ha egy 5 sávos utat lehet így nevezni. Itt játszódik Audrey Hepburn főszereplésével a Breakfast at Tiffany's című örökzöld film is pl.
Részlet a filmből

Másik részlet a filmből
Jobbról balra: D&G, Mercedes-Benz, Armani, Gucci, Trump Tower
Ahogy a művelt rapper mondja a Welcome to St Tropez c. számban (fonetikusan):
Dolci, Gucci é Lui Ví 
Cartier & Versace



Egy lakóépület visszafogott portája

A Szent Patrik székesegyház

Atlasz

Sok ház - ez már a 6. Sugárút, másnéven az Avenue of Americas
A család másik fele délelőtt a játszószobában tartott edzést. Egyértelmű győztes a fánk könyv volt.
Fánkoskönyv

Kukucs!

Vagánykodik

Óriási a buli
Délután meg ellátogattak a Lincoln Centerhez. Ez egy egyetemi-kulturális meg mindenféle központ, ahol az Operaház és a Julliard is van (ez utóbbi a világ egyik leghíresebb zenei- és tánc főiskolája/egyeteme/fogalmam sincs. Ja, és itt volt az óriási csőtörés is, azért is híres! :) Utána meg a szokásos Heckscher játszótér.
Operaház

Szobor kisebb tóval, háttérben a Julliard
Lia + Zitamama

Élvezi!
Még néhány otthoni fotó estéről:
cukker

Csillu is fotózott naplementét az ablakból

Ez a folyósónk

Ez a csengőnk

Csillu a szokásos módon egy nap késéssel kapta meg a papírokat.
Ja, és végre megjött az Úszó Lakótelep Magazin januári száma, már nagyon vártam!

Kis cukker

Na most gyorsan abbahagyom, hogy sokat tudjak aludni, reggel megyek úszni! Láw

[[ a következő albumok frissültek: Midtown esteMunkaSymphony HouseCentral Parkez+az ]]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Az elmúlt 30 nap top 3 bejegyzése